dinsdag 5 oktober 2010

Tildakaart voor Charlotte





Voor een lieve collega Charlotte heb ik deze verjaardagkaart, met het mooie Tilda papier, gemaakt. Deze keer zonder een stempel. De tekst heb ik van Marianne, die geweldig mooie kaarten maakt. Mijn collega vond de kaart perfect bij haar passen en ze was verrast dat ik precies wist wat haar smaak was. Ik probeer eigenlijk altijd de kaart op degene die hem ontvangt af te stemmen. Maar, ik sla ook wel eens de plank flink mis hoor! Dan ben ik pas achteraf bekend met wat de smaak is van iemand.
Ik ben er zelf ook blij mee en ga er beslist nog een paar maken. Reuzebedankt alvast voor je reactie!
Fijne week!

13 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wat een mooie, romantische kaart.

groetjes jolande

*Ellen* zei

whow wat een prachtig en origineel kaartje is dit

Marianne Schut zei

Wow Wilma wat een beauty!! Super mooi gemaakt en wat een leuk model!
Klap je het onderste gedeelde open of is het een schuifkaart? Nou ik vind hem in ieder geval super, en de tekststempel past er precies bij! Groetjes en ik hoop je zaterdag nog te zien in Spijkenisse!
Liefs Marianne

regina zei

hoi wilma

wat een mooie kaart!!

prachtig gemaakt!!

en blijft mooi dat tildapapier!!

gr regina

Unknown zei

Prachtige kaart Wilma, ja het tilda papier is ook zo mooi dat kan haast niet mis gaan toch.

Groetjes Suze

Agnes zei

Schitterende kaart!!
En wat heb je een mooie pons gebruikt, tenminste dat denk ik dat het een pons is, anders heel mooi kant :)

Liefs, Agnes

Crystal zei

Wilma BEAUTIFUL!!!!!! I LOVE this design and these colors...WOOWEE!

anita01 zei

Och wat een heerlijkheid dit mooie easelkaartje...Ben drukkies maar zie je vast bij de Doe@Ding dagen hoor, gezellie. En bedankt voor al je lieve berichtjes en het plaatsen van de candy bloghop...supers.

Warme groetjes,
Aniet

Hetty zei

Hoi Wilma
Wat een schitterend kaartje, ik had al eerder geprobeerd te reageren maar het lukte niet, nu gelukkig wel. Wat leuk dat je bij Stieneke blijft slapen dan kan je donderdagavond ook mee naar de crop. Tot donderdag

gr hetty

miriam zei

wat een prachtige kaart

Bedankt voor je deelname aan de bloghop/candy.

gr Miriam (dt Crealies)

Inger Harding zei

Such a beautiful card Wilma!!!
Very lovely designed!

♥ Hugs, Inger

Marianne Schut zei

Hai Wilma, kom je even op mijn blog kijken? Er staat iets voor je klaar! Lieve groetjes Marianne

Lia zei

Hoi Wilma,

Je maakt prachtige kaarten zeg, kwam via via op je blog en zal nog vaker langskomen.

groetjes Lia