dinsdag 29 juni 2010

Wauwwwww.... Copic Candy gewonnen bij Nicole

Het is niet te geloven!! Ik ben uit 239 kanshebbers als winnaar getrokken!! I'am so lucky...lucky....lucky!!! Nicole, van harte bedankt!! HET IS TE GEK!!!
Wat een verrassing....mijn dag kan niet meer stuk, zo ben ik een vreselijke rit naar huis, van 1 uur en 30 minuten file rijden van Vlaardingen naar Spijkenisse zo vergeten!! En gisteren brak spontaan mijn hoektand af, ben nu net een toverheks met een open gat in mijn (eigen) gebit, maar dat is nu ook niet erg meer...
Luitjes.....ik droom nog ff verder van mijn candy........
Fijne avond voor iedereen!

6 opmerkingen:

*Ellen* zei

gefeliciteerd met het winnen van deze candy

Marianne Schut zei

Nou Wilma van harte gefeliciteerd meid! Geniet er lekker van en heerlijk toch dat je alle ellende lekker even kan vergeten, hihi! Groetjes Marianne

Hetty zei

Hoi Wilma

Wat super dat je gewonnen hebt en ik zou zeggen heel veel plezier ermee

gr hetty

RosesMarijke zei

Gefeliciteerd!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Gefeliciteerd, geniet er maar lekker van.

Groetjes jolande

regina zei

hoi

gefeliciteerd met je candy!!

heel veel plezier ermee!!

gr regina