donderdag 16 juli 2009

Have a cool birthday!


Na de ontvangst van de 'Cards Only' (scrapkaartenmagazine van paperandpictures) waarin alle leuke kaartideëen staan ben ik natuurlijk zelf aan de slag gegaan. Het is wel redelijk gelukt, maar nog niet het origineel overtroffen. Dus we moeten blijven oefenen ;-)
Het fris gekleurd papier is van American Crafts. De letters baby is van white chipboard.
Ik heb deze kaart gemaakt voor de verjaardag van een collega. Wij samen zitten tegenover elkaar op kantoor en kunnen het goed samen vinden. Ik hoop alleen dat ze de kleurtjes mooi vindt.....eigenlijk vindt ze zwarte lay-outs het mooist. Maar die heb ik vorig jaar al voor haar gemaakt en staat ook op mijn blog. Hierin is een mooie foto van haar verwerkt met wapperende haren in de wind. Dinsdag reiken we haar cadeau uit met de kaart en tracteren haar nog op een lunch. Gezellig!

1 opmerking:

Teerg zei

Hey, heel leuk kaartje!! Vooral de vlinder in het kaartje vind ik leuk gedaan!
Groetjes Greet