dinsdag 20 maart 2012

Zwangerschapskaartje voor mijn nichtje Vera




Het is echt een babyboom in de familie en bij vrienden. Nu is Vera, de dochter van mijn enigste zus, zwanger van haar eerste kindje dus mijn zus wordt oma. Ze zijn heel gelukkig en ook onze moeder die dit jaar 90 jaar wordt is heel blij want dit wordt haar 2e achterkleinkind. Mijn zus is vijf jaar ouder dan ik, maar ik was haar voor om oma te worden. Vera woont in Almere en we zien haar niet vaak, dus een kaartje sturen is leuk. Er zijn maar weinig leuke stempeltjes voor zwangerschapskaarten, uiteindelijk maar een WOJ stempeltje gekocht. Ben benieuwd wat jullie er van vinden?
Alvast bedankt voor jullie lieve reacties!

9 opmerkingen:

Riet zei

Wat een schitterende kaart Wilma.

Liefs Riet.

Sandra zei

Wat een lief kaartje !

Hetty zei

Wauuuw wat heb je weer een schitterend
kaartje gemaakt

fr hetty

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dat is weer een schattige kart Wilma. Prachtig qua kleur en leuke stempel.
groetjes Marja

Unknown zei

Schitterende kaart Wilma mooi van kleurtjes en zo mooi versierd prachtig.

Lieve groetjes Suze

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart wilma.

groetjes karin

Marijke zei

Tis een schatje Wilma, mooie bloementoef en kleuren! Mooi hoe je alle kanten hebt gescrapt!!

Groetjes, Marijke en Chantal

Angelique zei

Wat een mooie kaart.
en wat een leuke kleuren.

veel liefs Angelique

chrilvian zei

hoi wilma
wat een mooi kaartje
leuke kleurencombo
(beetje druk momenteel met verbouwing dus ben niet zoveel aan het bloggen)