dinsdag 5 juli 2011

Geld cadeau envelop



Het bruidspaar wilde graag geld als cadeau en bij een Bruiloft horen natuurlijk ook geldenveloppen. Ik heb er twee gemaakt, voor mijn zoon en mijn moeder. Zelf had ik een kaartje gemaakt met een vakje voor het geld. Helaas door alle drukte ben ik vergeten een foto te maken. Want jullie weten het al, bij mij komt de inspiratie pas als de deadline krap wordt.

Ik wil ook graag iedereen bedanken voor de lieve berichten en de lieve gelukwensen, echt gaaf om deze te mogen ontvangen!!
Lieve blogvriendinnen hartstikke bedankt hiervoor!!

13 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wilma grandioos, wat mooi. Zo creatief en zo stijlvol. SUPER, super.
groetjes Marja

regina zei

hoi wilma

ooo ze zijn geweldig!!

erg mooi gemaakt en gave details !!

gr regina

KarinsArtScrap zei

hallo wilma, wat een gave enveloppen heel erg sjiek.

groetjes karin

Hetty zei

Hoi Wilma

Wat heb je weer schitterende creaties gemaakt, super mooi hoor

gr hetty

Unknown zei

Oohh Wilma deze heb je ook al zo mooi gemaakt.
Dit is Prachtig om te ontvangen.

Lieve groetjes Suze

Marijke zei

Zoooooo, dit zijn nog eens prachtige enveloppen om weg te geven, erg stijvol en romantisch.
groetjes, Marijke en Chantal

Anoniem zei

Wat een super mooie enveloppen zijn dit!Prachtig papier, hele mooie kleuren, echt een schitterend geheel!!

Groetjes Jannie.

Lia zei

Prachtige enveloppen, echt heel mooi,

groetjes Lia

*Ellen* zei

whow prachtig zijn deze romantische vlopjes

Ans zei

Wow Wilma, dit is prachtig. Zullen ze heel mooi vinden.

Liefs Ans

Agnes zei

Wow Wilma, wat een schitterende enveloppen heb je gemaakt, zo mooi kan je ze in de winkel niet kopen!
Zo fijntjes en chique!!
En dan nog van harte gefeliciteerd met het huwelijk van je dochter!
Pffff, tot nu toe de warmste en mooiste dag van het jaar!
Dat hun huwelijk ook maar zo "warm" mag worden!
'n Prachtig paar op de foto's!!
Liefs, Agnes

Wellnifty zei

So pretty x

Riet zei

Wowww Wilma,wat heb je dit schitterend gemaakt.

Liefs Riet.