dinsdag 6 april 2010

Een award van Nonna ontvangen!!


Ik ben zeer vereerd met deze award, die ik van Nonna kreeg!! Ik stuur hem gelijk door aan al mijn lieve blogvriendinnen, die zulke leuke berichtjes bij mij achterlaten.
Nu nog 10 dingen over mezelf vertellen;
1. Ik word op 1 juni a.s. 53 jaar oud en ik ben na mijn scheiding gaan samenwonen met mijn lieve vriend Jan in Spijkenisse!
2. Ik ben moeder van een zoon Lars (26 jr) en dochter Bianca (25 jr). Lars woont samen met zijn lieve vriendin Angela en mijn dochter is nog zoekende naar diegene op dat witte paard.
3. Ik ben in Den Bosch geboren.
4. Ik hou van de Brabantse gezelligheid en hou van zoete lekkernijen, met als resultaat de nodige kilo's.
5. Ik ben niet dik! Maar vrolijk gevuld! Hahahaha......
6. Ik volg de scrapworkshops meestal in Den Bosch samen met mijn vriendinnen.
7. We gaan 1x per 2 jaar een maandje naar Portugal op vakantie. Dit is nog net een winterreis en lekker goedkoop. We verblijven dan in het plaatsje Monte Gordo! In 2011is het weer zover!
8. Ik hou van winkelen en lekker eten!
9. Scrappen is mijn verslaving!
10. Ik hou ervan zoveel mogelijk scrapwinkels, scrapworkshops en beurzen te bezoeken.

Geen opmerkingen: