dinsdag 15 december 2009

Ik ben zeer vereerd want ik heb van Ingrid een Award ontvangen!


Ingrid superbedankt voor deze award...bloos...bloos. Fijn om te weten dat je mijn blog waardeert!
www.ingridskaartenhuis.blogspot.com

Dit zijn de regels voor de award;
- Plaats de award en het berichtje op je blog.
- Een bedankje en een link naar diegene die je de award heeft gegeven.
- Vertel 7 dingen over jezelf die wij niet weten.
- Kies 7 andere bloggers die volgens jou ook een award verdienen.
- Plaats een link naar deze 7 volgers.
- Laat deze 7 mensen weten dat je ze een award hebt gegeven.
De zeven dingen over mijzelf zijn;
dat ik
- Gek ben op alles wat maar creatief is
- Graag mag winkelen, vooral op hobby gebied kan ik mij moeilijk bedwingen, maar ook bij schoenen, tassen, sieraden, accesoires met een waxinelichtje en engeltjes
- Tijdens het winkelen graag koffie drink met iets lekkers
- Hou van gezelligheid in huis met man, kids en vrienden
- Hou van het voorjaarszonnetje, het liefst in Portugal
- Het liefst de hele dag creatief wil zijn
- Heel erg blij ben met mijn hobbyspulletjes, maar helaas geen hobbyplekje heb...snik

Deze mooie award geef ik door aan;
Ilonka
www.ilonkasblog.blogspot.com
Angelique
www.mijnkaartenhoekje.blogspot.com
Riet
www.rietsblog.blogspot.com
Corry
www.knipselsvancorry.blogspot.coma>
Eef
www.eefouwendijk.blogspot.com
Elly
ellyscardcorner.blogspot.com
Marga
www.marga44.blogspot.com

6 opmerkingen:

Riet zei

Dank je wel Wilma voor de award.
Ben er zeer vereerd mee.

Liefs Riet.x

Elly zei

Hoi Wilma,
Bedankt voor je award, heel lief van je. Ik ga hem erop zetten zodra ik even tijd over heb, want ik heb er nl nog één gekregen, die er ook nog op moet, en die brengt nogal wat werk met zich mee hihi ( daar zit een hele vragen lijst bij)
groetjes, Elly

daantje zei

ten eerste proficiat met je award. Wat maake je een mooie kaarten zeg.
Ik kwam via via op je blog en ben meteen volger geworden.
groetjes
Daantje

Corry zei

Hoi Wilma
Dank je wel voor de award.
Ik ben er zeer vereerd mee en zal deze morgen op mijn blog zetten.
xxCorry

daantje zei

proficat met je award. Bedankt voor je berichtje op mijn blog en leuk dat je volger bent geworden. Ik heb dat doosje op een workshop gemaakt. Ik moet de maten nog een opschrijven als ik ze heb dan geef ik je ze door.
Groetjes
Daantje

Marianne Schut zei

Hoi Wilma,
Ik kwam op je blog terecht en wilde je mijn complimenten geven voor de mooie kaarten die je maakt! Kom zeker vaker kijken en ben gelijk volger geworden!
Groetjes,
Marianne